Sunday 25 July 2010

Mix & Catch





כבר כתבתי מזמן על חיבתי לשילובי הדפסים אך מאז שהקיץ פה זה כבר רומן של ממש. הצטמצמות הלבוש לכדי שכבה אחת מלווה בתסכול רב מדי בוקר (כאשר מרבית הבגדים מביטים בי בעיני עגל, יודעים שטרם הגיע זמנם לצאת מהארון). נראה לי שהדפסים הם הדרך הטובה ביותר להפיג את השממון האופנתי שגוזר עלינו מזג האוויר, כמו כן במידה והשילוב לא יוצא מוצלח תמיד נוכל לטעון להגנתנו כי זה החמסין שמבלבל אותנו. בכל אופן הייתי מאוד מרוצה השבוע כשבסטייל.קום הכניסו את העניין לדיווח הטרנדים לעונה הקרובה.

ואשר לכדורים הצבעוניים הללו, האמת היא שאין לי ולו מושג קלוש בלהטטנות אבל החלטתי לשחק בכאילו. אני מאוד אוהבת כל דבר שנוטף ממנו ולו שמץ של אווירת קרקסות (בלי חיות כמובן!) או קסם. מאחר וקל מאוד לעבוד עלי, תמיד, בכל עניין ונושא, אני מוקסמת בקלות ואיני נוטה לפקפק. קסם זה קסם, לא?
לפני כמה שנים הייתה לאחי תקופה בה הוא התעניין בקסמים ואף למד לבצע לא מעט קסמים בעצמו. מאז לאחר כל הופעה של קוסם הוא לוחש לי כיצד בוצעה אחיזת העיניים ומדוע בעצם זה טריק ממש פשוט, כזה שאפשר לנסותו בבית. בכל פעם אני מתלבטת האם אני רוצה לשמוע או מעדיפה להמשיך ולהאמין.

חולצה - טופשופ
חצאית - יד שנייה
חגורה - to go
סנדלים - unisa

מימין - vouge germany december 2009, משמאל - marie claire italia april 2010

LA times magazine

מימין - Vouge China, משמאל - Kill Magazine


משמאל - Harper's Bazar US

התמונות מכאן

No comments:

Post a Comment