Wednesday 23 June 2010

Finally - the dress!


דונה חברתי היפה עושה פוזות ברוח הבגד






בזמן הביקורת (שאריות הכיתה הכעורה נחתכו לטובת חובבי האסתטיקה)


מספר אנשים אמרו לי השבוע שהם מבינים שאני עסוקה על פי המחסור בעדכונים בבלוג. אם כך בשעה טובה ומוצלחת הצלחתי למצוא קצת זמן פנוי לכתיבת פוסט חדש.
השבועות האחרונים היו מטורפים במיוחד, גדושים בשלל הגשות ומבחנים בכל המקצועות והיד עוד נטויה. פרוייקט השמלה (עליו כתבתי כאן וכאן) אמנם תם ונשלם כבר לפני שבועיים, אך משום מה זה מרגיש רחוק ביותר ולא ממש רלוונטי. התהליך של יצירת השמלה היה מאוד קצר ודחוס, ועכשיו כשיש לי קצת אוויר לנשימה מהפרויקט, מכתמי הדם ומהפרוות אני יכולה להרהר מחדש על הדברים, לכן זה הזמן המוצלח מכל בעיני ללמידה האמיתית. הנושא בו בחרתי להתמקד הסב לי עניין רב ונהניתי מאוד מהעבודה, בעיקר בשלבי גיבוש הקוספט, העיצוב והסקיצות (אהיה כנה ואומר שלתפור משי, הבד החלקלק בתבל, זה לא כזה תענוג). גם העלאת חלקים קטנים מהתהליך אל דפי הבלוג היתה מאוד מרגשת ואני מקווה שיצא לי לעשות את זה יותר בפעמים הבאות.
חוץ מזה אבן גדולה ירדה לי מהלב אתמול לאחר שצלחתי את בחינת הענק הענקית ביותר שידעתי בחיי בתולדות הלבוש (טוגה זה בגד רומאי ולא יווני כפי שנוטים לחשוב... אבל זה נושא לפוסט משל עצמו). חוץ מזה עבדתי קצת, ישנתי קצת ואפילו ראיתי חצי משחק כדורגל!
בשבוע הבא יש לי מבחן נוסף, עבודה נוספת ו... זהו! בזאת תסתיים לה שנה א' בשעה טובה ומוצלחת! כמובן שזה עוד לא הזמן לצהול, שכן מצפה לי שבוע לא פשוט אבל לפחות רואים את האופק. תכניות רבות ומרובות יש לי לחופש הזה עד כי נדמה לי כי הוא מתקצר מרגע לרגע.

I was so busy with my first year final projects that I couldn't find the time to update my blog. Thus I feel it's pretty fair to present here the main outcome, especially after writing about it's process here and here. The final presentation took place two weeks ago but somehow it feels really long ago.
The process of creating this dress was very short and dense, and now that I have a some space away from the project, the blood stains and the fur, I can seriously rethink things. I believe that's the best time for the the real learning to take place. I enjoyed this work a lot, especially doing the sketches and the design (I'll be honest - sewing silk, the smoothest fabric on earth, isn't a great pleasure).
After this project I was busy with some other school projects and exams. Yesterday I had the biggest exam ever in costume history, so now I'm kind of relieved. I have one more exam and another work to hand in and than my first year would be officially over!

No comments:

Post a Comment