Sunday 27 June 2010

Daydreaming






אני צריכה לשבת ברגעים אלו וללמוד למבחן בתולדות האמנות או לחילופין לעבוד על העבודה באילוסטרייטור, אותה עלי להגיש בשבוע הבא. במקום זה אני מוצאת עצמי חולמת בהקיץ, כנראה סימן לכך שכוחותי הלימודיים תשו לחלוטין בתקופה האחרונה. אני צריכה למצוא מחדש את תחומי העניין שלי ולהיזכר מה אהבתי לעשות לפני השנה האינטנסיבית הזו אך מסתבר שאפילו דבר כל כך טריוויאלי אפשר לשכוח. בכל אופן כרגע אני אמורה לסלק את המחשבות הטורדניות הללו ולהושיב את עצמי לשולחן העבודה על מנת שאוכל לסיים את חובותי כלפי הסמסטר הנוכחי בהצלחה, כנראה שריח החופש פשוט משכר מדי.
כמובן שהפוסט הנוכחי הוא רק תירוץ לקום מהסיכומים והמצגות... האיורים הם מקטעים מתוך העבודה הסופית שהגשתי בקורס איור אופנה.


Right now I'm supposed to be studying for a test in the history of art or work on the Illustrator project I need to hand in next week, Instead I'm daydreaming. I keep trying to remember what I liked to do before this crazy year and what were my interests, couse as strange as it may sound, I kind of forgot. Anyway I shouldn't be thinking about those stuff right now, I should be sitting infront of my desk in order to finish all my duties towards this semester. Ain't easy.
Of course this post is just an excuse to leave my notebooks for a short while... the illustrations above are bits from my final project for fashion illustraion course.

No comments:

Post a Comment