Saturday 27 March 2010

follow my fellow

מי שעוקב אחר הבלוג מראשיתו יודע שהתרחשו בו לא מעט שינויים. למי שהצטרף לאחרונה אספר (וגם אומר ברוך הבא!) שעל אף שאלו לא היו שינויים מרחיקי לכת הם נגעו לצורה, לתוכן ולסגנון. בראשית ההתחלה היו פה בעיקר האיורים שלי, מינימום מלל (באנגלית בלבד) וסודיות גמורה, בפרטי הכותב של בלוגר לא העזתי לרשום אפילו שאני מישראל ואיש ממכרי לא ידע על קיומו של הבלוג. לאט לאט התחלתי לשתף ובו בזמן נוספו כל מיני דברים שמצאתי בזמן שיטוטי האינטרנטים ונראו לי מעניינים מספיק כדי לחלוק. קצת אחר כך התחלתי להוסיף גם תמונות של עצמי (דבר שבתחילה נראה לי כמו משהו שלא אעשה אף פעם) וכך צעד אחר צעד התגבש לו הדבר המוזר הזה שנקרא הבלוג, כאשר המינונים של הדברים עולים ויורדים בהתאם למצב הרוח ולזמן העומד לרשותי. לעתים קרובות הרגשתי שהבלוג מתקדם מעצמו, מבלי שאני מספיקה לתת את דעתי לסוגיות השונות וללבטים המרובים הכרוכים ב"גידולו" של בלוג אופנה קטן ושובב שכזה. כבר זמן רב שאני מרגישה שהבלוג צריך רענון מסויים ולאחר רעיונות שונים ומשונים שצצו במוחי ושחלקם וודאי יקבל כאן ביטוי ביום מן הימים, החלטתי שכצעד ראשון אתחיל לארח מעת לעת חברים ומכרים בעלי אג'נדה אופנתית מעניינת (או בקיצור אנשים שמתלבשים יפה) לשיחה קלה ותמונות מהיומיום (כפי שהן נקלטות בעדשת המצלמה שלי). אגב, זה לא במקום אף אחד מהדברים שהיו פה עד היום, זה רק גיוון, לכם ולי.

לכבוד הוא לי להציג את האורחת הראשונה, חברתי לספסל הלימודים וידידת הבלוג משכבר הימים, תמר מרדר.
תמר היא סטודנטית לעיצוב אופנה בשנקר, היא מתגוררת בתל אביב עם החתול הג'ינג'י שלה העונה לשם לני/לנין.

חולצה - וינטג', ג'קט וסיכה - משוק העתיקות, מכנס - זארה, חגורה - רובי סטאר, משקפיים - ריי באן

חולצה - יד שניה, עליונית - מאחות של תמר, מטפחת - רק שניה, מכנס - שוק העתיקות, גרביונים אמריקן אפרל, נעליים - זארה

חולצה - אמריקן אפרל, וסט - וינטג', סריג - זארה, פפיון - גולואז

- איפה את עושה קניות בדרך כלל?
שוק העתיקות בכיכר דיזינגוף, חנויות יד שניה למיניהן ובזארה.
- מיהו אייקון האופנה שלך? מדוע?
הדס, אחותי הגדולה - למדה אותי להעז ולהתלבש איך שבא לי, חוץ מזה שחצי ארון שלי מורכב מהשאריות שלה.
יולי, החברה הכי טובה - הבחורה עם הסטייל הכי אמיץ ומופרע בעולם.
- מהו הפריט האחרון שרכשת? פרטי ונמקי
התחלתי להתעניין לאחרונה בכובעים, אז גיליתי במהלך שיטוטי לחיפוש בדים בנחלת בנימין חנות כובעים קטנה ועתיקה עם כובעים מקסימים בעבודת יד ורכשתי לי אחד. מיד לאחר הקניה שמתי אותו על הראש ופתאום... כולם דיברו אליי בצרפתית...
- מיהם מעצבי האופנה האהובים עלייך? מדוע?
רק לאחרונה התחלתי להחשף לשמות של מעצבים למרות שתמיד אהבתי אופנה ודברים יפים אז קצת קשה לי לנקוב בשמות. אני אוהבת כל דבר שמושך את תשומת לבי מויקטור ורולף עד לשרשרת בדיווה.
- מה לעולם לא תלבשי?
never say never, אבל לא נראה לי שתתפסי אותי עם חצאית מיני.
- לו ניתן לך סכום כסף בלתי מוגבל לקניות באינטרנט איזה פריט היית רוכשת?
אין לי משהו מקורי חוץ ממלא נעליים מטורפות בEBAY, תיק שאנל אמיתי ומלא נעליים של Irregular Choice
- איזה שיעור את הכי אוהבת בלימודים?
תדמיתנות!
- מה החלום שלך?
להיות מאושרת, לעשות כסף ממה שאני אוהבת.
- מה מפחיד אותך?
להפוך להיות מהאנשים האלה שהבגדים עושים אותם ולא הם את הבגדים.
- מה את עושה בזמנך הפנוי? לו היו לך עוד 5 שעות נוספות בשבוע, מה היית עושה בהן?
כפי שבטח מוכר לך, אין לי זמן פנוי! לו היה לי עוד זמן הייתי ישנה, מלטפת את החתול שלי והולכת למלא מלא סרטים בקולנוע.
- מה היית עונה לאנשים שאומרים שאופנה זה שטחי?
שזה באמת שטחי, אז כדאי להשקיע גם באישיות שלך...

No comments:

Post a Comment