Friday 25 December 2009

SEKOLAH ?? . . .

pakcik zahadi bkn maen excited lg membeli baju sekolah saye awl2 bute pd awl disember ! saye berkate : waddefak ? abah nnty mamat makin kurus la, beli la lmbt skit ! takut besa la. :( (haha kurus ke aku !) grr. pakcik zahadi pon membalas : ahh, bile lg nak beli.? lalu aku pasrah dan membeli. kemudian tetibe aku rase excited pulak nak pg skola ! bkn nak blaja tao. tapi nak pakai brg baru ! hahah, mat..mat.. kate spm nak 10 ? apalaa. menurut pakcik zahadi. kemasukan tusyen saye tidak diluluskan . . jd saye harus belajar sendiri ! walaopun add math saye mendapat markah " plg tggi" di dlm kelas ! aduyai ! haha, seperti kata-kata mereka yg sudah berusia n da nak mampos da pon : usaha tangga kejayaan, bkn depends on the tuition itself ? err, aku bnci rojak ! perosak bahase btol! gaga. sebenarnye, aku da letih la nak pg skola ! penat sgt ! rase mcm nak beranak je ari2 kalu pg skola ! haha, penat meneran anak ! grr. da la taun spm pulak tuh ! aiyoh, stress la bile dga spm nihh ! bnci..bnci..bnci. haha lgpun kalu pg skola ade la mende nak buat selain mkn, tido, mkn, tido. cuti2 ni aku pg dance lesson jea ! aku da katam menari sorry sorry da pon ! haha :) whatever. nak ke sekolah sebab nak jmpe "rkn-rkn" aku . . -
- alia fana - myra - amoy - 'adilah - afiza - selina - ain - qis - aina - izat - masso (haritu aku jmpe dye kat kedai buku, xD )

p/s : saye menonton suju (super junior) dan saye meminati donghae. ;X
        haha, tade kene-mengena ! peace. :)

No comments:

Post a Comment