Wednesday 7 October 2009

Leather skirt, pearl necklace







כמובן שהייתי שמחה להאריך את שהותי בבואנוס איירס אך יחד עם זאת אני בהחלט גאה לומר שטוב להיות בבית. בדרך חזרה משדה התעופה חלפנו על פני הבניינים הכעורים של שדרות בן ציון ובאופן משונה המראה הלא במיוחד מלבב שלהם גרם לי רגשות חיבה. נכון, אין בבניינים התל אביבים שום זכר לקישוטיות האירופאית המופלאה האופפת את מרבית המבנים בבואנוס איירס, אך עם זאת יש משהו כל כך מוכר בקופסאות האפורות וחסרות החן של תל אביב שגורם לי בכל זאת לאהוב אותן. ממש כמו סווטשירט אפור בלוי שיש לי, שאמנם הקשר בינו לבין אופנה די קלוש אך הוא משמש אותי בנאמנות כשיורדות הטמפרטורות ואף פריט מעוצב לא יהווה לו תחליף.
הסווטשירט האפור והבלוי שלי מקומו בבית ולא בבלוג אופנה ולכן לא תזכו לראות תמונה שלו, אני חושבת שהקרדיגן הזה מזארה מהווה אלטרנטיבה מקבילה ליציאה מהבית. הוא שימש אותי רבות בבואנוס איירס מאחר והוא מתאים להכל, דק אך מחמם, מחמם אך לא מחמם מדי, פשוט ויומיומי אך גם מבריק לעת ערב. על כן אני בטוחה שהוא עוד ישמש אותי רבות בסתיו ובחורף הבאים עלינו לטובה (חשיבה חיובית, רבותי, אומרים שזה עובד). אולי ביום מן הימים הוא יוכל להתחרות באותו סווטשירט אפור אהוב...

חולצה - Old Navy
חצאית - מחנות יד שנייה באמסטרדם
קרדיגן - זארה
פנינים - ישן, היה בבית
נעליים - אלדו

Although I would be happy to stay a bit more in Buenos Aires I can proudly say that it's good to be back home. On our way home from the airport we passed by the old neglected buildings of Tel Aviv. They don't have the same European details nor the same decorations that the buildings in Buenos Aires have but there is something else that makes them special. I think that their familiarity is what makes me feel unexplained feelings towards them, even though I find absolutely no charm in the structure. Same happens to me with an old worn out grey sweater, which has nothing to do with fashion but to me he's one of a kind...
The right place for my beloved sweater is of course at home and not in a fashion blog thus there won't be any photos, but I believe this Zara cardigan can be a fine outwear replacement for it.
I've used it a lot in Buenos Aires since it fits everything, it is thick and worm, simple but shiny. I'm sure I'm gonna wear it a lot during the following monthes, and mabey one day it would be at the same favoring level as my grey old sweater.


shirt - Old Navy
skirt - from a second hand shop in Amsterdam
cardigan - Zara
pearls - old, found at home
shoes - Aldo

No comments:

Post a Comment