Wednesday 28 October 2009

the grace of the lace



לאחרונה יצא לי לראות הרבה חולצות שמורכבות מתחרה בכל החלק שמעל החזה, ומבד אטום מהחזה ומטה (לי יש גרסה שחורה מאוד מוצלחת של החולצה הזו, שקניתי בארגנטינה).
כבר זמן רב שיש לי בארון את חולצת התחרה הורדרדה הזו שקניתי בשוק בצלאל ב 5 שקלים בדיוק, ושאני ממעטת ללבוש מאחר והיא שקופה מדי וצמודה מדי. גם את הסטרפלס הירוק אני כמעט ולא לובשת, מאחר ואני לא ממש אוהבת ללבוש סטרפלס, אני תמיד מרגישה מעט חשופה מדי.
וכך שתי חולצות שאני בקושי לובשת התקבצו להן יחד לשילוב שאהוב עלי מאוד, הגרסה שלי לאותה חולצה המשלבת תחרה בתוכה.

חולצת תחרה - שוק בצלאל
סטרפלס - טופשופ
עגילים - וינטג'

Recently I saw many versions of a shirt that is made out of a combination of lace and an opaque fabric from the chest down. (I bought in Argentina a very successful black version of this shirt).
I bought this lace top in the market a long time ago but it didn't get much of a wear, It's a bit too tight and too transparent. I don't wear much the strapless either, and so two items I barely wear turned to be a combination I'm really fond of.

lace top - Bezalel market
strapless - Topshop
earrings - vintage

No comments:

Post a Comment