Tuesday 15 September 2009

Sailor vest, vintage dress




אני אמנם לא מפליגה לשום מקום אבל השילוב הימאי משהו, של השמלה והווסט נראה לי כמו לבוש הולם לפוסט טרום טיסה. ביום שישי אני נוסעת עם דניאל, החבר שלי לבואנוס איירס. חוץ מזה שהוא הבחור הכי הכי שהכרתי, הוא גם ארגנטינאי. הוא נולד וגדל בבואנוס איירס ואני מאוד מתרגשת שסוף סוף תהיה לי את ההזדמנות להכיר את משפחתו וחבריו (מקצתם אמנם ביקרו בארץ בשנתיים האחרונות, אך את רובם טרם פגשתי) וכמובן לראות את הסביבה בה הוא גדל.

כבר זמן רב שאני שומעת נסים ונפלאות על בואנוס איירס וכעת תהיה לי ההזדנות להיווכח בכך בעצמי. אין לנו הרבה תכניות אבל ברור שאופנה חייבת להיות חלק מהסיפור. למזלי דניאל הוא בחור בעל טעם משובח, שגדל ועבד בין בדים ואריגים במפעל של אמו בו מייצרים בגדים, בעיקר ג'ינסים. דניאל כבר חשב עבורנו על כל מוקד משיכה אופנתי בעיר שעשוי לעניין אותי (כבר אמרתי שהוא גבר לעניין?) ועל כן בתכנית ביקור בשוק של מעצבי אופנה צעירים, ביקור בשכונה בה מוכרים בדים ומוצרי סדקית (מעין נחלת בנימין ענקית), ביקור בחנויות של מעצבי אופנה ארגנטינאיים מובילים וכמובן ביקור במפעל הביגוד המשפחתי.
חוץ מזה אנחנו מתכננים לנוח הרבה בחיק המשפחה, לבקר הרבה אצל הסבא והסבתא, לאכול המון בשר ואלפחורס, להתארח בחתונה (האמת שיש שתיים - אבל הן של אותו זוג) ואולי גם לישון קצת.

דניאל הוא זה המצלם עבורי את רב התמונות לבלוג ולכן מובטחים עדכונים שוטפים מבואנוס איירס. אני כרגע במצב התרגשות מתקדם וגם נוטה קצת ללחץ לפני טיסה, אם יצא אני אעדכן פעם נוספת לפני יום שישי ואם לא אז שנה טובה!

שמלה - וינטג'
וסט - נוטיקה
שרשרת - עשיתי בעצמי
נעליים - אלדו


This Friday I'm flying along with Daniel, my boyfriend, to Buenos Aires. Besides being the best guy ever, Daniel is also Argentinian, born and raised. I'm really exited to finally have the chance to meet all of his family and friends and see his neighberhood and the places where he grew up.

For the past two years I keep hearing amazing stories about Buenos Aires, now I'll have the chance to see it myself. We don't have many plans but of course fashion has to be part of the story. Luckily Daniel is a guy with a great taste, who grew up working between textiles fabrics in his mother's factory which manufactures clothes, especially jeans. Daniel had planed for us visits in every possible fashionable attraction (Did I mentioned how great he is?) and so the plan includes a visit at a market of indie fashion designers, a visit at the neighborhood where they sell fabrics and haberdashery products, a visit at the shops of leading Argentinean fashion designers and of course a visit in the family clothing factory.

Besides that we plan to spend time with the family, to visit the grandparents, eat a lot of meat and cookies, to be at a wedding (actually we are invited to two - but it's the same couple) and maybe get some sleep as well.
Daniel is the one who takes most of the pics for my blog so for sure I'll keep update from Buenos Aires.

dress - vintage
vest - Nautica
necklace - DIY
shoes - Aldo

No comments:

Post a Comment