Sunday 27 September 2009

JAQ menggedik !!

hahah,
aritu aku jmpe jaq, pastu dye kate,
'hey wan, ko da berisi skit, '
lantas ku menyangkal statement itu dengan mengatakan dengan selamba,
'woi babi, setan je mulut ko en, betul ke do ??'
err,
lepas tu, dye ajak aku pegi tengok wayang,
wah, happy nih !!
aku, ko tao jela, teruje na mati la en,
lagi pun aku da lame ta keluar jalan2 ngan member2,
last aku keluar bebuke puase aritu ngn geng rakan mde klas 4bs1,
jhaha,
so,
tetibe, story dye,
si lahanat tu, berkate...(eh, dlm msg )

jaq ; wea kaw btol err nak tgok wyg sok ??
azwan ; ha'ah, btol la, asal ??
jaq ; wea, aku tade duit la nak tgok wyg, aku nak gi cc je esok ! lgpon ko nak pg lambat en,
azwan ; laa, babi la kao,.
jaq ; sory, aku ta dapat ikut,
azwan ; setan la, jom la,
jaq ; yg ko ni, nak pakse2 apsal ?? aku tade duit la nak tgok wyg, laen la kalu ko support aku.
azwan ; ala, pegi jela.
-end-

15 minit kemudian....

azwan ; babe, jom la pegi ??
jaq ; ala, aku tade duit la, kalu ko support bole arh.. hehe
azwan ; ala jom la pegi, ko kate aritu nak en,
-end-

20 minit kemudian.. aku msg lagi,

azwan ; babe, jom laa,, pegi,
jaq ; err, kao ni knape ?? aku tade duit laa,
azwan ; ala, kalu camtu kte pegi jalan2 jela, tade tgok wyg, nak ??
jaq ; nak.
azwan ; err, setan je kao. haha oke, kte pegi au, jejalan jep, ala aku na tgok wyg la, jom la.
jaq; oi aku tade duit la, ajwan,,
azwan ; oke la, kte pg au sok, jejalan jep.
-end-

pastu, conversation brsmbg lagi dgn sesi mengumpat. haha.
memg lahanat je en dak uh,
akhirnye, melepas la aku nak tgok wyg, aiseymen..
aishh, err,
ape2 pon, aku tetap sayang ko la do, walau cemane kuang aja pon mlt ko, tgok mlt aku  pon da mempantat mcm ko, walau cemane kao act, aku tetap sayang ko sampai mati, hahah

-harap maaf kerana ayat2 saye sememangnya agak kurang sopan dan tdk bertauliah, yg carutan2 itu harap diabaikan, jauhkn drpd kanak2 bwh 12 tahun ketika membaca blog ini, jhaha-

p/s ; jaq = gusman.

No comments:

Post a Comment